:)

Powrót do szydełkowania :)
Może delikatna porcja koloru różowego umili niezbyt ciekawą ostatnio pogodę na naszym Pomorzu.
Udało mi się zdobyć nowe kolory koralików, więc zapowiadają się nowe zestawienia kolorystyczne ;) brak mi jednak jeszcze pomysłu... i cierpliwości do nawlekania :P


Muszę się "pochwalić", że spinki zaciekawiły moich znajomych przez co nabrałam chęci do ich wykonania. No ale najpierw mini zakupy, bo bez bazy ani rusz ;)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)))
~Assiczka     

Komentarze

  1. o jaka ładna ta bransoletka- zacznij takich więcej robić i sprzedawać :)))

    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na konkurs, który organizuję wraz z firma Golden Rose, wo wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste. Zapraszam :

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna - super że cię namierzyłam mam kłopot z wykończeniem takich koralików - jak je łapiesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o bransoletki to po prostu przerabiam ostatni "rządek" już bez koralików :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !