Bransoletki z drutu pamięciowego. Według mnie mają urok w swojej prostocie :)






Komentarze

  1. śliczne ;d
    kolorystycznie najbardziej podoba mi się biało czarna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej mam pytanie czy ten drut jest miękki czy twardy, bo sa dwa rodzaje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam pytanie czy ten drut jest miękki czy twardy, bo sa dwa rodzaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zauważyłam :( przepraszam :(
      z twardego, powiedziałabym, że z baaardzo twardego :)

      Usuń
  4. Pomysłowe i ładne kolory.
    Drut pamięciowy daje znakomite efekty.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !