Noworocznie

Pierwszy wpis w 2013 roku. Przywitał nas mokrą, deszczową i szaro-nijaką pogodą. Gdzie ten śnieg ;/ przecież prosiłam, że wytrzymam zimę, ale ze śniegiem...
 Mam nadzieję, że ten rok przyniesie coś dobrego i tego właśnie wszystkim życzę :).
Tymczasem zbieram siły i chęci na pewne zmiany zarówno w osobistej sprawie jak i mojej biżuteryjno - twórczej :). Nowy rok, nowe plany, mam nadzieję, że i nowe możliwości...

Tym razem przedstawiam wszystkim pierzaste kolczyki. Towarzyszyły mi podczas Świąt i Sylwestra i tak jakoś mi się przypomniało, że nie doczekały się publikacji :)
długość od bigla: 12cm





Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !