Kolejna odmiana

Jak już pisałam interesuję się wszystkim po troszeczkę. Dlatego też próbuję przeróżnych technik itp. Nie tylko w biżuterii. Rzeźbiarz ze mnie nigdy nie był nadzwyczajny, ale cóż ;)


Takie moje Hello Kitty z masy cukrowej. Próbowałam swoich sił podczas wielkiego pieczenia tortów przez moją mamę. Podczas przerwy w lepieniu różnych różyczek i innych kwiatków skusiłam sie na takie oto "coś". Nie jest idealny ale przypomina Hello Kitty :)) Teraz wyczekuję, aż znajdzie się na którymś z mamusiowych wypieków ;)) 


Na moim torcie z ostatnich urodzin znalazł się kwiat - ten już wykonany przez moją mamę. Taka oto Lilia, którą ja osobiście jestem zachwycona ;)



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !