Alleluja!

Korzystając z okazji pragnę Wam wszystkim złożyć najszczersze życzenia z okazji Święta Wielkiej Nocy :)
spełnienia marzeń, oraz Bożej łaski :)


Odmiana... Przerwa w sutaszu. W tym całym zamieszaniu przedświątecznym, oraz nagłej gorączki, która na jeden dzień kompletnie położyła mnie do łóżka, udało mi się w wolnej chwili udłubać pierścionek z koralików crackle. Przynajmniej coś wiosennego w tym tygodniu :)



Po wyjściu z kuchni postanowiłam jeszcze coś napisać. No jak to tak bez złożenia życzeń? O nie nie!
Ale tak to jest jak ktoś wieczorem jeszcze kręci babkę trójkolorową na zmianę z kotlecikami mielonymi z pieczakami ;)
Chociaż szczerze mówiąc nie narzekam, bo ciasta to coś co lubię robić :)

Zdrowych i radosnych Świąt
życzy Assiczka

Komentarze

  1. Dużo ciepła! :))

    A sprzedajesz gdzieś swoją biżuterię - pierścionki? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w prawym pasku bocznym jest mój sklep na Srebrnej Agrafce :) wszystko co mam aktualnie dostępne sprzedaję tam :) zapraszam

      Usuń
  2. Wesołego alleluja! Piękny ten pierścionek :)
    Z okazji pierwszej rocznicy blogowania zorganizowałam loterię z zestawem słodkiej ciasteczkowej biżuterii :) Oto link: http://mood-book.blogspot.com/2013/03/26-marc a-czyli-truje-was-juz-okragy-rok.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, radosnych i rodzinnych świąt :) no i pogody ducha, bo na inną już chyba w tym roku liczyć nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, subtelny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Assiczka, nie umiałam się skontaktować w inny sposób, więc piszę tu. Dziękuję za wzięcie udziału w moim CANDY, prosiłabym o podanie maila w komentarzu pod postem Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale te kolory kojarzą mi się ze wzburzonym morzem. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pierścionek crackle pasuje tu idealnie! i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !