Śniegu za oknem jak nigdy :)
Tymczasem u mnie wiosenna rewolucja. Od wczoraj isnieje możliwość zakupienia moich tworów na Srebrnej Agrafce. Nie robie tego w celu zarobkowym o nie nie, ale miło by mi było gdyby ktoś chciał mieć coś co ja sama wykonałam, że może się komuś to podobać i przy okazji dać mi możliwość dalszego działania. Od motywacji po wsparcie na finansowanie materiałów, na które potrafię wydać ostatnie uskrobane oszczędności z przysłowowiowej "skarpety" :)

 Mam też kilka nieopublikowanych jeszcze na blogu sutaszków. 

Wiosenne zielono-żółte, jednak światło nie pozwoliło mi uchwycić efektu jaki dają błyszczące drobinki :)


Kolczyki w kolorze burzowego nieba. Ładnie prezentują się na uchu, już sama miałam na nie chęć, ale muszę się powstrzymać, bo moje prywatne zasoby dawno przekroczyły normę :)


Kolczyki Cappuccino w odcieniach brązu ze srebrzystymi dodatkami :)


Czerwono czarne kolczyki z kolorowymi kaboszonami z... guzików ;)
Nie wiem czemu, ale mam słabość do guzików. Niektóre są naprawde urocze :) i jednocześnie lekkie
No i przyznam się, że pierwsze i cappuccino też są na bazie guzików :)


Jak widać wszystko można wykorzystać do teorzenia biżuterii... I za to to kocham :)

Pozdrawiam - Assiczka ;)

Komentarze

  1. sutasz to dla mnie czarna magia i chyba stąd mój podziw dla tej techniki, wydaje się strasznie pracochłonna :) Pięknie kolczyki, szczególnie te oliwkowe, cudne. Ech żebym potrafiła takie wydłubać...
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !