Wiosno! Przybywaj!

No cóż nie nacieszyliśmy się nią zbyt długo, no ale można się było tego spodziewać :)
Wielkanoc się zbliża, a pogoda znowu nas oszukuje...
Powiedzmy, że nie patrzymy co za oknem i poczujmy ją  przez chwilę. Zgłosiłam na konkurs moje sutaszowe kolczyki kwiatki ;) można "polajkować" jeśli ktoś ma chwilę (jedna z kategorii to nagroda publiczności).
Dla nowych fanów, którzy polubią stronę manzuko, oraz zagłosują w formie polubienia na jedną z prac w albumie O TU! zostanie rozlosowany zestaw zapachowy :) szczegóły na fanpage'u.
Aha... zapomniałam... konkurs trwa do 20.03.2013r.

A to moja praca zgłoszona do konkursu:


Poza tym postanowiłam sprawdzić na własnej skórze jak powstają takie kwiatowe broszki. Nie powiem, że nie są efektowne, bo te które widuję u pań na ich blogach baaardzo mi się podobają. Natomiast ja osobiście już wiem co robić, jak robić, a czego unikać :) Tak więc pozostaje mi szukać odpowiednich materiałów i może uda mi się coś wytworzyć :) 


Mam też dwie zaległe bransoletki, które dopiero doczekały się swojego miejsca :)
Również coraz częściej spotykane bransoletki z perełek, przeplatanych wstążkami. Jeszcze kilka czeka na wykończenie, więc to jeszcze nie koniec ;)



Zapraszam również do odwiedzania strony na facebook'u Nasze Małe Koralikowanie - biżuteria handmade prowadzonej przeze mnie oraz Katarzynę (Spoxiara).

Pozdrawiam.
Assiczka :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !