Kolejny zabiegany dzionek...

Jak tam przygotowania do jutra? Ja juz nie mogę się doczekać pączkowego szaleństwa :D
A wy czego wyczekujecie w tłusty czwartek? Pączki, faworki czy może macie innych faworytów?

A tym razem wracam z kolejnymi maleństwami. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć nowym, kompletowym tworom, ponieważ śpieszyłam się na moje AVONowe spotkanie, ale obiecuję, że nadrobię tą zaległość.
Tymczasem tak prezentują się pleciuszki:



Aaa i zapomniałam o najważniejszym... Po drodze zaopatrzyłam się w moje pierwsze sznurki do sutaszu! Nareszcie :D Teraz tylko działać... ale to po czwartku ;p
Pozdrawiam
~~Assiczka


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !