Rozdanie, konkurs, bezsenność

Huu Huu... :) chyba naprawdę mam coś wspólnego z sową.
Korzystając z faktu, że tak sobie siedzę postanowiłam coś napisać. Dziś jak załapię się na odpowiednie światło zaprezentuję nowe "maleństwa". Przypominam o rozdaniu, które trwa do 14.02.2013r.
Będzie bonus! Dla osoby, którą wylosujemy (jeżeli oczywiście będzie chciała, bo jeżeli się nie spodoba to nie zmuszę przecież ;P) do bransoletki dodam kolczyki do kompletu. Udziergane dnia dzisiejszego specjalnie na tą okazję, ale jak wiadomo są gusta i guściki, a ja nie twierdzę, że muszą sie podobać :)

Cały czas za mną chodzi sprawa nazwy mojej, oraz Katarzyny  strony na Facebook'u. Nic mi nie przychodzi do glowy, a w nazywaniu czegokolwiek zawsze brakuje mi wyobraźni.
Jeżeli jest ktoś chętny i ma jakąś ciekawą propozycję, lub propozycje to była bym wdzięczna. Każda rada mile widziana :D

A tak już prywatnie biorę na Facebook'u udział w konkursie fotograficznym pt.:Ja i mój zwierzak, czyli taka miłość się nie zdarza”. Jeżeli komuś się podoba to będę wdzięczna za każdy głos (chodzi o ilość łapek ). Wystarczy kliknąć w poniższe zdjęcie i tam kliknąć "lubię to!" Dziękuję z góry :)



Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrej nocy, lub miłego dnia :)
~~Assiczka

Komentarze

  1. Kliknięte :) Ja również biorę udział w konkursie zwierzakowym na fejsie, jakbyś zechciała również dać "lubię to" mojemu Kubusiowi, byłabym wdzięczna :) Wszystko opisane u mnie na blogu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !