Wyniki rozdania :)

Uwaga podaję wyniki mojego pierwszego konkursu :)
Tak więc podsumowując: do maszyny losującej trafiło 111 losów :) blogowe i facebookowe.
Jak informowałam na stronie na facebook'u ze względu na bardzo duże zainteresowanie rozdaniem rozlosowałam oba komplety :) Serdecznie dziękuję za udział i zapraszam na kolejne, które mam nadzieję uda mi się zorganizowac w najbliższym czasie ;)


Różowy komplet trafi do:
Jak widać nie zawsze sprawdza się iż pierwsi nigdy nie wygrywają, ponieważ Joasia zgłosiła się jako pierwsza :)


Niebieski natomiast:

Jeszcze raz bardzo dziękuję za udział i zapraszam do pozostania ze mną na dłuzej :)
Zamierzam wprowadzić pewne zmiany i urozmaicenia na moim blogu.

Pozdrawiam
~~Assiczka


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !