Nagroda rozdaniowa...:)

Z opóźnieniem związanym z problemami technicznymi, ale się chwalę :)
W zeszły piątek dotarła do mnie paczuszka od Chabrowej Ani :)


Otrzymałam piękny zegarek (dla fanatyczki zegarków to strzał w dziesiątkę), mgiełka termoochronna firmy Marion, na którą miałam chrapkę po kilku renenzjach w ostatnim czasie :), krem do peelingu stóp (akurat na wiosnę ;p), lakiery do pazurków, urocza bransoletka z kluczykiem, cień do oczu o niesamowitym kolorze, oraz kilka próbek, które są zawsze u mnie mile widziane :)

Dziękuję za wspaniałe nagrody, oraz za możliwość udziału w konkursie :)

Serdecznie polecam blog Chabrowe Oczy Ani :)

Pozdrawiam
~~Assiczka

Komentarze

  1. Miłych testów :) dorzuciłam kilka drobiazgów, bo miałam miejsce w kopercie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, za rady, bądź też uwagi, za każde odwiedziny, oraz zapraszam do śledzenia moich poczynań :)

Popularne posty z tego bloga

Test Philips StyleCare Prestige BHB876/00 !